Iesita ieri din casa, ca sa nu mor de plictisesala, cu o prietena hotaram sa mergem la o terasa sa bem un suc si sa mai povestim amintirile noastre din copilarie.Intamplarea facea ca terasa sa nu fie goala si langa noi sa fie doi tipi ( protagonistii discutiei) care sigur nu erau la fel de plictisiti ca noi.

Fiind liniste pentru moment se auzea foarte clar o portiune din discutia dintre ei :

B:        ….?

A: Eiii…ma intrebi pe mine …de parca as sti eu …ai uitat ca-s virgin?

B: Stiu.

A: Apropo…ma trezesc eu bine dispus intra-o dimineata cand ai mei erau acasa, si mama imi aduce mancarea la pat si ma intreaba pe un ton foarte grav ” tu mai esti virgin?  Hmm….eu surprins de intrebarea ii raspund sec ” Cica …cam asa ceva.”

B: :)) =)) …

 

Cam atat am auzit noi din discutia acelor baieti  ( carora nu pot sa le dau nume, dar pe care multi ii cunosteati macar din vedere)  pentru ca deja prietena mea era in starea critica de ras si nu se mai auzea nimic.Si uite cum un amanunt minuscul ca importanta te face sa vezi viata cu alti ochi si sa poti rade de fiecare cuvant in parte:).

 In  continuarea plimbarii ma intalnesc cu alte persoane si mergem prin parcu mare: pentru ca alta optiune nu ai in Roman. Dupa o ora ne mai prinde si o ploaia de vara dar care se pare ca a lasat urme in sanatatea mea;))…. hai ca mai vorbim, ma duc sa-mi fac un ceai cald poate,cine stie,trece boala.

