Multa lume cunoste hiturile Leonei Lewis, Bleeding Love sau Better in Time, insa putina lume stie istoria muzicala a  acestei catarete.

Totul a inceput in anul 2006,cand a participat la preselectiile concursului The X Factor.Dupa ce a reusit sa ajunga in finala,pe data de 16 decembrie a cucerit juriul si a fost decalarata marea castigatoare beneficiind de un contract  de un milion de lire sterline.

Melodia cu care a reusit sa impresioneze,A moment like this, este un  cover dupa piesa cu acelasi nume a lui Kelly Clarkson. A fost comandata intr-un milion de exemplare inainte de lansarea oficiala. Melodia a stabilit un nou record mondial,obtinand peste 50.000 de descarcari digitale in primele 30 de minute de la lansare.Pe 24 decembrie a castigat prima pozitie in toul celor mai comercializate piese,insumand  cifre mai ridicate decat celelalte patruzezi de piese la un loc.De asemenea single-ul a devenit cea mai downloadata melodia a anului 2006,stand pe prima pozitie pentru patru saptamani in Anglia si pentru sase in Irlanda.

A moment like this

What if I told you it was all meant to be?
Would you believe me, would you agree?
Its almost that feeling that we’ve met before
So tell me that you dont think I’m crazy When I tell your love is here and now
A Moment like this
Some people wait a lifetime
For a moment like this
Some people search forever
For that one special kiss
I cant believe its happening to me
Some people wait a lifetime
For a moment like this
Everything changes, but beauty remains
Something so tender I cant explain
Well I may be dreaming but til I awake
Can we make the dream last forever?
And I’ll cherish all the love we share
Could this be the greatest love of all?
I wanna know that you will catch me when I fall
So let me tell you this
Some people wait a lifetime for a moment like this

