De ce toata lumea(cu unele exceptii pe care eu cred ca nu le-am intalnit) e asa de ipocrita(persoana care se arata altfel de cat este,prefacut,viclean,siret,lipsit de sinceritate).Nu stiu daca voua vi se intampla dar eu, una, m-am saturat de asa zisii prieteni,care in fata te ajuta conditionat iar cand ai cea mai mare nevoie de ei ,in unele lucruri considerate minore,iti intorc spatele si apoi vin cu scuze penibile de genu:ce vroiai  sa fac? nu a fost vina mea? eu am asteptat dar daca tu …?

Si inteleg,se intampla odata ,ierti, a doua oara ,ierti,dar a treia oara nu mai suporti.Si nu spun ca sunt eu perfecta dar la un moment  chiar te distrug psihic acele situatii

Si inca odata imi pun intrebarea:ce inseamna prietenie? Unele definitii par cam depasite pentru perioada in care traim:

  • Prietenia este o planta cu crestere lenta si trebuie sa indure si sa reziste la socurile adversitatii inainte de a fi indreptatita la acest apelativ.( George Washington)

 

  • Prietenia este o relate interpersonalacare se bazeaza pe incredere,cinste si toleranta.(A.von Kotzebue)

 

  • Prietenia consta in a sti ca ai nevoie un ajutor in plus si un necaz un minus(Marcio Barrios)

 

  • Prietenia este inchisoarea sufletului de bunavoie in trup strain (Dimitrie Cantemir)

 

  • Prietenia inseamna un suflet în doua trupuri.(Aristotel)
